Hoe werkt een reparatie-opdracht bij ons:
We beginnen altijd met het stellen van een diagnose. Dit kan bij u op lokatie of u brengt uw apparatuur bij ons. Vervolgens krijgt u op basis van de diagnose een kostenoverzicht van ons waarna u kunt besluiten om de reparatie al dan niet te laten uitvoeren. De diagnose is gratis.
Als u vervolgens besluit om de reparatie door ons te laten uitvoeren kijken wij eerst of we de benodigde onderdelen in huis hebben, zoniet dan bestellen we deze. Meestal hebben we de volgende werkdag de onderdelen in huis.
Op de afgesproken tijd wordt uw PC of laptop gerepareerd en door ons uitvoerig getest.
Daarna laten we u weten dat de reparatie gelukt is en kunt u uw apparaat komen ophalen of bezorgen wij de PC of laptop bij u. We sturen u een factuur die u kontant of per bank aan ons kunt voldoen.
Mocht repareren niet zinvol zijn, dan zullen wij het u ook laten weten en u een voorstel doen voor een andere PC of laptop, al dan niet gebruikt. Regelmatig hebben we gebruikte PC's en laptops in de aanbieding die door ons zijn opgeknapt en getest. Op gebruikte apparatuur krijgt u altijd minimaal 1 maand garantie.